Hei! Minä olen äidin kultakutri. Äiti on ommellut mulle tuollaisen hörhelön. Yleensä se ompelee rennompia vaatteita eikä meillä paljoa vaaleanpunaista kaapissa näy. Vihreää, ruskeaa, apinota ja retroa, mutta että vaaleanpunaista ja vielä tuutin täydeltä. Sen täytyy olla tärähtänyt jotenkin:)

Mutta toi mekko kyllä näyttää ihan syötävän söpöltä. Onkohan meillä pian juhlat tulossa? Äiti on ainakin häärännyt kaikenlaista. Nyt se haluaa, että mä sovitan tuota rinsessan pukua. Se on laittanut sellaisen nepparinkin tuohon eteen, että hörhelön saa taitettua ylös, kun konttaan lattialla. Mä en nääs vielä kävele, patsi tukea pitkin ihan sujuvasti, mutta viihdyn hyvin lattialla konttaillenkin. Nyt se ottaa musta kuvan "räps".

 

Lopuksi äiti vielä ompeli mekon miehustaan helmirivit, ylös ja alas. Nyt on bling blingiä ja mekko valmis ensi viikon koitokseen. Kermaleivos on kasattu äidin vanhasta paidasta, bodyn paloista (tukikankaana) ja rievusta organzaa. Kaava on otettu Ottobren syksyn numerosta ja hiukan muokattu isommalle tytölle sopivaksi (hameosa tehty mm. kahdessa kerroksessa). 

 

Kävin kurkkaamassa ja taulussa luki 999 kävijää!! Oho!! ja kuka onkaan se 1000. kävijä??